021 - 72974000

ترفندهای هوشمندانه برای دکوراسیون خانه هوشمند

ترفندهای هوشمندانه برای دکوراسیون خانه هوشمند

پیش تر که فناوری‌های خانه هوشمند به دنیا معرفی شده بود، اکثر متقاضیان فقط به دنبال سرویس‌ها بودند و به زیبایی شناختی و طراحی آن‌ها اهمیت خاصی نمی‌دادند اما امروزه با گسترش فناوری‌های خانه هوشمند دیگر این طور نیست. نکته ای که وجود دارد این است که میل سیری ناپذیری به استفاده از تکنولوژی در همه انسا‌ن‌ها وجود دارد اما استفاده بیش از حد از آن‌ها مطمئنا ترکیب خانه شما را برهم خواهد زد. در این مقاله سعی کردیم تا نکات و ترفندهایی هوشمندانه برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه هوشمند شما را، برایتان آماده کنیم که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

 

به اعداد جادویی 3 و 5 ایمان داشته باشید

در بحث دکوراسیون داخلی عدد 3، چه برای یک خانه معمولی و چه برای یک خانه هوشمند عددی جادویی می‌باشد. دسته‌های  3تایی از المان‌ها در کنار هم همیشه ظاهر بهتری از تک بودن یا جفتی بودن دارند. اما استفاده از یک دسته 5 یا حتی  9تایی از المان‌ها ظاهری به مراتب جذاب‌تر نیز ایجاد می‌کند. از این ترفند می‌توانید برای قرار دادن گجت‌های کوچک مانند دوربین‌های رومیزی یا تهویه‌های کوچک هوا مورد استفاده قرار دهید. توصیه ما به شما این است که از گجت‌ها در کنار المان‌های غیر هوشمند استفاده کنید تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشند و بیشتر به چشم بیایند.

 

نامرئی‌ها را دریابید و در دکوراسیون خانه هوشمند حذف کنید

بگذارید واضح بگویم؛ کنترل هرچیزی را که می‌توانید با گوشی هوشمندتان کنترل کنید کنار بگذارید. تلویزیون، کولر یا لامپ‌ها و لوسترها که با کنترل از راه دور یا ریموت کار می‌کنند را می‌توانید با تلفن همراهتان کنترل کنید. پس خودتان را از شر کنترل‌های متعدد در خانه رها کنید.

 

بلندگو را وارد بازی دکوراسیون کنید

احتمالا همه ما در خانه یک آدیوفیل داریم که همیشه میل به گوش کردن به موزیک داشته باشد. یکی از مزایای خانه هوشمند این است که بلندگو جز جدا نشدنی آن هاست و از طرفی با افزایش بی نهایت تنوع در این زمینه، می‌توانید با هر نوع چیدمانی که برای خانه هوشمندتان انتخاب کردید یک بلندگو متناسب با آن پیدا کنید و در یکی از فضاهای خالی قرار دهید.

 

در دکوراسیون خانه هوشمند اختصاصی شوید

اگر در یک جمله خلاصه‌اش کنم، هنوز و همواره استفاده از المان‌های دکوری سفارشی که مخصوص شما ساخته شده‌اند، بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه هوشمند شما هستند. فکر کنید که شما مجموعه‌ای از اثاثیه را تهیه کرده‌اید و یک استاد نجاری، قالبی برای قراردادن آن‌ها ایجاد می‌کند؛ دقیقا شبیه به کت و شلواری که خیاط مخصوص تن آقایان می‌دوزد.

 

برای نصب المان ها از متخصص کار کمک بگیرید

از آن جایی که شاید در طول زندگی نهایتا 5 بار اتفاق بیفتد، این که شما بخواهید تلویزیون خودتان را خودتان نصب کنید، پیشنهاد جالبی نیست. چرا که نمی‌توان انتظار داشت تا آن طور که دلتان می‌خواهد روی دیوار یا کابین مخصوصش بنشیند. یا اینکه سینمای خانگی و بلندگوهایش را بر طبق میل قلبی خود در خانه جای دهید چیزی نیست که از بیرون منطقی به نظر بیاید چراکه در 99 درصد موارد با کانال‌های صوتی که این دستگاه ایجاد می‌کند آشنایی نداریم. بگذارید کسانی که کارشان همین است به شما کمک کنند. مقداری هزینه برای نتیجه بهتر همیشه می‌ارزد.

 

 

 

 

 

 

تگ های پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یوتـــک همکاری کنید

سال‌ها است که هوشمندسازی خانه‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و حتی باغ‌ها و گلخانه‌ها بحث اصلی علاقه‌مندان این صنعت، مهندسین و مدیران شهری است. در جهان امروز که به‌ سرعت در حال پیشروی به سمت استفاده از هوش مصنوعی است، این خانه‌ هوشمند است که می‌تواند به کمک تجهیزات و خدمات شرکت یوتک(UTECH) مکان زندگی امن و آرام و هوشمند شما را در این جامعه تأمین کند.